میوم

پاسخ داده شده
0
0

باسلام خدمت شما.من سه عددمیوم دارم ۳۰سالمه وبارداری هم نداشتم.۲۸آذراولین آمپول دیفرلین راتزریق کردم ۷دی پریودشدم ۱۸روزخونریزی داشتم که ۳۰عددقرص تاموکسیفن مصرف کردم.نوبت بعدآمپول۲۸دی ماه و۱۵اسفندبوده.که بعدازدوماه ۱فروردین پریودشدم و۱۰تاتاموکسیفن خوردم به خاطرخونریزی شدید.حالابعدازپنجاه وهفت روزپریودشدم وخونریزی شدیددارم.سوالم اینه که آیا این عقب افتادناطبیعیه؟تاچه مدت طبیعیه؟دوم اینکه خونریزی شدیدطبیعیه؟سوم اینکه مصرف قرص تاموکسیفن درهربارپریودبه خاطرقطع خونریزی ضررنداره وبلامانعه؟لطفاراهنمایی کنیدمچکرم.

بهترین پاسخ
0
0

با سلام و ادب خدمت شما دوست عزيز

اين خونريزي طبيعي است و مصرف قرص تاموكسيفن بلامانع است و ممكن است بعد از قطع خونريزي ٣تا ٤ماه پريود نشويد .نگران نباشيد.

شاد و سلامت باشيد.

 

0
0

سلام باتشکرازپاسخگوییتون.خانم دکترسه تاچهارماه پریودنشدنم به علت تزریق دیفرلینه یاقرص تاموکسیفن؟تاچه مدت پریودنامنظم وخونریزی زیاددارم؟ممنون ازراهنماییتون.

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا کنید